Jäseneksi

Oletko kiinnostunut kristillisen kasvatuksen kysymyksistä?

Haluatko tukea kristillisten arvojen säilymistä päivähoidossa ja koulukasvatuksessa?

Haluatko lapsille(si) kristilliseen arvopohjaan perustuvan varhais- ja koulukasvatuksen?

Haluatko lapsille(si) rauhallisen ja turvallisen päivähoito- ja kouluympäristön?

Tule mukaan keskustelemaan, vaikuttamaan ja rakentamaan kristillistä kasvatustoimintaa! Liity KoKri-Kokkolan kristillinen kasvatus ry:n jäseneksi! Yhdistyksemme vastuulla on kristillisen ryhmäperhepäiväkoti Oliivipuun toiminta. Tulevaisuudessa meidän on tarkoitus perustaa kristillinen päiväkoti ja koulu Kokkolaan. Voit tukea hanketta liittymällä kannatusyhdistyksen jäseneksi tai kannattajajäseneksi.

Kysy lisää: kokri.kokkola(at)gmail.com

YHTEYSTIEDOT

KoKri - Kokkolan kristillinen kasvatus ry (y-tunnus 2735097-5)

Iltaruskontie 1, 67900 KOKKOLA

Koulu- ja päiväkotitoimintaa tukevan yhdistyksemme tili Kokkolan Osuuspankki FI34 5162 0020 2151 10 on käytettävissä:

– yhdistyksen varsinaisille jäsenille jäsenmaksuja varten viitenro 1009 (20€/hlö)

– kannattajajäsenille (henkilö 10€) viitenro 2008

– kannattajajäsen (yhteisö 100€) viitenro 3007

- muulle tuelle viitenro 4006

JÄSENYYS

Varsinaisena jäsenenä voit osallistua yhdistyksen päätöksentekoon ja toimintaan. Jäsenyyttä voivat hakea kaikki kristillisestä kasvatuksesta kiinnostuneet yksityiset henkilöt, jotka haluavat tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

KANNATTAJAJÄSENYYS

Kannattajajäsenyys sopii esimerkiksi seurakunnille, yhdistyksille ja yhteisöille tai yksityisille henkilöille, jotka haluavat tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.