Yhdistys

Ryhmäperhepäiväkoti Oliivipuuta ylläpitää KoKri eli Kokkolan kristillinen kasvatus ry.

Aikaisemmin yhdistys tunnettiin nimellä Kokkolan kristillisen koulun ja päiväkodin kannatusyhdistys ry.

Yhdistys on paikkakuntalaisten yksityishenkilöiden vuoden 2013 keväällä perustama yhdistys. Perustajajäsenet ja yhdistysaktiivit ovat useammasta eri paikallisseurakunnasta. He kaikki kantavat huolta kristillisestä kasvatuksesta ja arvopohjasta sekä erityisesti lasten hyvinvoinnista. Perheen hyvinvointi lapsen voimavarana ja kasvualustana on korvaamattoman arvokas. Siksi yhdistys haluaa tukea perheitä heidän kasvatustehtävässään resurssiensa puitteissa.

Kannatustoimintaan ovat tervetulleita uudet jäsenet ja aktiivit! Ottamalla yhteyttä kannatusyhdistyksen hallituksen puheenjohtajaan, saat enemmän tietoa yhdistyksemme toiminnasta. Puheenjohtajana toimii tällä hetkellä Minna Nyakwama (minna.nyakwama (at) gmail.com). Voit myös vierailla Facebook-sivuillamme! Yhdistyksen jäseneksi liittymisestä kerrotaan enemmän Jäseneksi-sivulla.

KoKri ry:n sääntömääräinen kevätkokous to 27.4.2023 Oliivipuussa (Iltaruskontie 1) alkaen klo 17.30. Kahvit klo 17.00. Tervetuloa!